Ik word bijna nooit moe

Ik mag tot 24uur oblijven togh voel ik me niet moe. en 's ochtends vroeg (ik sta ongeveer om 6h30 op, VOEL ik e ook niet moe. En dat vind ik zo vaag, iemand die weet hoe dit komt?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
3.8K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wees blij, dan ben je goed gezond :).
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
*doet jaloers zijn*
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
vertel vertel vertel VERTEL!!!!!!! wat is je geheim?????? :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kennelijk heeft je vermogen om in goed Nederlands te schrijven er wel onder te lijden.

Het beste antwoord

Wat fascinerend dat jij je hier zorgen om maakt!
Ik heb precies het tegenovergestelde van wat jij hebt.
Ik ben juist heel moe, moe van niks. Is zeer vervelend.
In eerste instantie dachten mensen in me omgeving dat ik misschien de ziekte van pfeiffer had. Na onderzoek, voornamelijk bloedtesten, is de uitkomst dat ik een traagwerkend schildklier heb. Alles nu weer goed moet alleen maar goed me pillen innemen.. Hahaha. Niet echt makkelijk als je ze 3 x per dag moet innemen en ondertussen sport, studeert en werkt :P.

Maar maak je er dus geen zorgen om en indd zoals iemand al zei, als je uiteindelijk in de toekomst wel is moe word niet tegen werken maar lekker heerlijk slapen!

(En mensen moeten is niet zo zeuren onze spelling, zeer irritant. Mensen typen via telefoon's, Ipods, Ipads of diverse en de Nederlandse spelling is nou eenmaal lastig.)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Je zit boordevol energie en waarschijnlijk heel gezond. Daarnaast heb je kennelijk weinig slaap nodig om je weer op te laden. Wees blij!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Sommige mensen hebben maar 4 uur slaap nodig.
Als jij je gezond voelt, elke dag fit opstaat, niet in het weekend ineens de hele dag moe bent en/of ligt te dutten, dan slaap je kennelijk genoeg.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Is je energie dan nóg niet op, om 24.00 uur?
Kunnen we ruilen:) ?

Ben je actief genoeg overdag? Met veel denken en werken en sporten? Zodat je power gebruikt wordt? En slaap je dan snel en lekker goed om weer monter op te staan? Lijkt fantastisch als dat zo kan. Daar moet je je maar geen zorgen om maken.

He kan zijn dat dit ooit verandert, dat je wel meer behoefte krijgt aan slaap. Dan moet je daar ook gewoon aan toegeven. Je lichaam geeft het zelf wel aan.
Jouw persoontje kan blijkbaar toe met een lange dag en een korte nacht. Zolang je je goed voelt, prima.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verschilt erg per persoon. Het is niet zo dat elke persoon precies 8 uur 32 minuten en 23 seconden rust nodigt heeft. het varieërt tussen 6 en 10 uur gemiddeld. Ik ga rond half 1, 1 uur naar bed, en kom om 7 uur eruit. geen probleem. een vriend van me gaat daarentegen om 10 uur naar bed en kan zich dan nog verslapen